piątek, 21 grudnia 2012

Warte odwiedzenia:

Rzeczowo:


30 SECONDS TO MARS - POLAND

30 Seconds to Mars



Fan Fiction o 30 Seconds to Mars:


Opowiadanie, które wywołuje na mojej twarzy najwięcej uśmiechu. Uwielbiam humor i cięty język. Wciągnięta w nie od deski do deski! Główną rolę gra tu Shannon.


Pierwsze opowiadanie, które wciągnęło mnie tak, że przez kilka dni tylko czytałam. Zapomniałam nawet o jedzeniu. Ramona i Jared są tu po prostu rewelacyjni, a cała historia nie ma żadnego odpowiednika. Oryginał.


Hm, jedno z tych, gdzie Jared ma dziecko. Ale to nie byle jakie. 17 letnia córka pokręcony charakter odziedziczyła z pewnością po tacie.


Największa psychodela jaką czytałam. To pierwsze odczucie. Historia o Mary, ale nie jedna z tych oklepanych. Od początku do końca zaplanowana jak najlepsza powieść. Jeśli myślisz, że masz ciężkie życie, nie słyszałeś o Mary.


Zakończone. I szkoda, bo historia prowadzona z pomysłem. Młoda dziennikarka Annie i Jared. Można rzec od nienawiści do miłości jeden krok.

Between Heaven and Hell

Zakończone. Historia z Shannonem w roli głównej i mężatką, która ma dość takiego życia. Gdy poznaje Leto, cały jej świat nabiera sensu.

Do you really want me?

Jedno z tych, które zawsze mnie zaskaują. Kocham Ivette! Zżyłam się z postacią roztrzepanej, wrażliwej dziewczyny, której Jared pomaga się wybić na rynku muzycznym i przy okazji rozkochje w sobie.

The secret is in your eyes

Pierwsze jakie czytam z nutką grozy i wątkiem kryminalnym. Szkoda, że autorka umilkła.

This is the life on Mars

Pierwsze marsowe ff jakie przeczytałam i zauroczyłam się. Historia nastoletniej Polki i jej trasy z chłopakami jest po prostu wspaniała, zabawna, urocza, pełna napięcia i wciąga. Ba! Autorka zyskała to bez pchania bohaterów sobie do łóżka. Na czele ulubionych.

Feel. Breath. Move. Be.

A to kocham za zwariowaną Kryśkę i cały jej pokręcony świat. Uwielbiam też to, że prowadzonych jest kilka wątków w tym samym czasie, dziejących się gdzieś obok. Prawie jak powieść! Shannon czy Jared? Jeszcze nie wiadomo.

And she will be loved

Moje drugie opowiadanie jakie przeczytałam i się bez pamięci zakochałam. Zdecydowanie ewenement. Oryginał. Policjantka, która zna zespół od nastoletnich lat, gdy była jeszcze pulchną dziewczyną, a Jared złośliwie ją przezywał. Gdy przyjeżdża do siostry, nikt jej nie poznaje. A pewny niebieskooki traci chyba głowę... Autorka niestety zamilkła! Buntuję się! Chcę kontynuacji!

Virgin Whore Ellie

Kolejny oryginał. Historia, której jeszcze nie czytałam. Młoda dziewczyna potrzebuje pieniędzy. Decyduje się więc sprzedać cnotę, a pewien znudzony muzyk chce ją kupić. I to nie będzie happy end!


Pierwsze opowiadanie, które podnosiło mi ciśnienie. Jared w roli męża terrorysty, oszusta, łajdaka. Shannon jakiego nie znałam, czyli słodziak i pewna kobieta o przerażająco smutnej przeszłości, związana z mendą jaką jest tu Jared. Bardzo dobrze napisane.

30 seconds to mars

Przerwane. O miłości Jareda do kobiety, która wywraca mu życie. I ma dla niego niespodziankę.

Stop praying for disaster

Najnowszy blog, który właśnie zaczęłam czytać. Zapowiada się obiecująco. Dwie studentki, jedna z nich Alex w... dość nietypowych okolicznościach poznaje Shannona. Dopiero, gdy trzeźwieje, dociera do niej, że za kilka dni spotka go na M&G przed koncertem, na który od dawna czeka... Gdy nadrobię, z pewnością powiem coś więcej.

Nie z tej bajki:



Spisy blogów:


Szabloniarnie:


Ocenialnie:



Dolina Gumisiowa


Beta-reader:

Betowanie:

Krystaliczna 
Akira
Grey
* Doris - mój dobry duch

1 komentarz:

  1. Jeju chyba nigdy nie przeczytałam tak miłych słów o moim blogu. Bardzo mi się podoba Twój blog... Jeden z moich ulubionych <3. Zapraszam na swojego którego kontynuuję na innej stronie. Pozdrawiam Nicole

    OdpowiedzUsuń

Followers

Sztuczna inteligencja:













Treść: Mary. Nagłówek: Alibi, 30 STM. Belka: Wait, 30STM. Adres: parafraza tekstu The Pixies. Obsługiwane przez usługę Blogger.