poniedziałek, 23 grudnia 2013

Merry F-ing Christmas!

Drodzy czytelnicy!

Jesteśmy już ze sobą półtorej roku, z czego niezmiernie się cieszę! Zaczynając pisać, nigdy nie pomyślałabym, że tak się wkrecę i że komuś to się w ogóle spodoba, a okazało się, że trafiłam do całkiem sporej grupy osób (ponad 50 tysięcy wejść robi wrażenie!). Dziękuję Wam, że jesteście, czytacie, komentujecie, wciąż zaglądacie i czekacie - choć w ostatnim czasie zmusiłam Was do tego. W zeszłym roku na święta dostaliście ode mnie rozdział, w tym? Niezupełnie... 

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia chciałabym życzyć Wam, by ten czas spędzony w gronie rodzinnym przyniósł inspiracje, radość, uśmiech, pojednanie, które jest szczególnie ważne, być też może miłość. Niech w święta spełnią się wasze wszystkie marzenia, te małe i większe. Pamiętajcie też by obdarować swoich bliskich, bo nic nie daje takiej satysfakcji jak uśmiech ukochanej osoby! (wiecie, że nie chodzi tu o materializm - czasem zwykły gest, uścisk potrafią czynić cuda). Tak więc bądźcie po prostu szczęśliwi, odpuście urazy, wierzcie w istnienie dobrych ludzi, którzy tak naprawdę są wokół nas, tylko nie zawsze potrafimy to dostrzec. Kochajcie. Uśmiechajcie się. Bierzcie z chwili ile się da. Mam też nadzieję, że spotkamy się wszyscy w czerwcu, w Rybniku! Niech Marsi będą zawsze z Wami i podnoszą na duchu!





P.s. W ramach prezentu mam dla Was miniaturkę, którą skończyłam jakiś czas temu, a zaczęłam pisać w sierpniu. Nie wiem, czy nie powstanie część dalsza. Pożyjemy, zobaczymy. Chciałabym jeszcze dodać, że jest troszkę inna od tego, co do tej pory pisałam. Starałam skupić się bardziej na emocjach i chyba mi się udało, ale ocena należy do Was. Proszę tylko o to, by każdy kto ją przeczyta, zostawił choć jedno słowo jak ją odebrał. To niezmiernie ważne, ponieważ napisanie jej sprawiło mi sporo trudu (najzwyczajniej w świecie nie miałam pomysłu i dopiero po kilku miesiącach przyszedł do mnie). Mam cichą nadzieję, że może odezwą się też ci, którzy są tu. Czuję Was, ale nie widzę. Dajcie mi znak, tylko o to proszę.

1 komentarz:

  1. szczęśliwego Nowego Marsowego roku !!!! :D Chcę kolejną część <3 teraz !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Followers

Sztuczna inteligencja:













Treść: Mary. Nagłówek: Alibi, 30 STM. Belka: Wait, 30STM. Adres: parafraza tekstu The Pixies. Obsługiwane przez usługę Blogger.